Help me learn Polish - please!

Back living in Warsaw again after 10 months in West Africa. Teaching English for the past couple of years, getting married to a Pole next year, struggling to learn Polish but enjoying being in a beautiful country. I have decided that I will try to blog in both Polish and English now in order to improve my written Polish and grammar in general. I would greatly appreciate corrections in Polish because I want to learn Polish better.

Thanks and greetings.

Mieszkam w Warszawie znówu. Ostatnio spedziłem dziewięć miesiące w Ghana. Nauczyenie języka angielskiego kilka lata, ozenię sie z Polką w następym roku, sprobuję się uczyć polskiego ale bardzo się cieszę być w pieknym kraju. Zdecydowałem że się potrafię napisać blogy w język polski i angielski żeby poprawiać moj polski. Bardzo zapraszam czytelnicy korygować moich błędow ponieważ ja chciałbym znać lepiej polskiego.

Dziekuję i pozdrawiam.

Comments

Damien Moran said…
For those learning Polish, ongoing corrections and questioning about the above text in Polish and other Polish language queries, please go here:

http://www.polishforums.com/practice-polish-41/prosze-poprawiaj-moich-bledow-38625/#msg768766
Jacek said…
Znowu mieszkam w Warszawie. Ostatnio spędziłem dziewięć miesięcy w Ghanie. Mam zamiar uczyć języka angielskiego kilka następnych lat, ożenię się z Polką w przyszłym roku, spróbuję się też nauczyć polskiego. Bardzo się cieszę z pobytu w tym pięknym kraju. Zdecydowałem, że się potrafię pisać blog {lub: bloga} w języku polskim i angielskim, żeby poprawiać mój polski. Bardzo zapraszam czytelników do korygowania moich błędów, ponieważ chciałbym lepiej poznać język polski.

Popular Posts